Nu fungerar appen:)

Så där ja! Det tog ju inte så lång tid?!?! Men nu äntligen fungerar den så nu gäller det bara att jag ska förstå mig på den:) Idag har vi tagit kort på vår lilla prinsessa till tidningen och på oss oxå.. Kommer i söndagens tidning för er som är intresserade:) vilma vägrade dock vakna så det blev en trött prinsessa på bilden<3 Vi har även hunnit med en sväng till Valbo och gjort lite ärenden. Nu äter sessan och Hjärtat är iväg och tränar. Regnar det inte när vi är klara blir det en promenad, men den chansen är nog tyvärr liten:( Medans Vilma fortfarande smaskar ska jag utforska appen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0