Myyys kl 04. 10

Tänk att man kan tycka att det är mysigt att gå upp mitt i natten för att amma:) hon är så duktig vår lilla prinsessas och jag kan inte sluta titta på henne<3 kärleken till sitt eget barn är obeskrivlig och verkligen helt underbar<3

Idag har vi en mysig dag att se fram imot när vi vaknar. Först ska jag å hjärtat ta oss en sväng med Vilma på Sandvikens gator och sen får vi besök av mysiga vänner:)

Berättar mer om det i morgon för nu toksomnade prinsessan och det ska jag oxå försöka göra:)

Hoppas ni som läser sover gott nu...zzzz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0