Mys hos familjen Hagberg

När jag lämnat hjärtat åkte jag raka vägen till vätö och familjen Hagberg där jag blev bemött med grillat:) och massor med mysprat. Vi pratade tills det var dags att amma en sista gång innan sängen kallade. Jag, Jessan, emmelin och vilma sov i stugan. Så skönt att inte behöva sova själv medans gurra blev förpassad till huset... Dom var så snälla och gjorde allt för mig och vilmisen Vi sov superbra och varken emmelin eker vilma verkade störas av varandras vanor... När jag vaknade(9.30) så sent har jag inte gått upp sen vilma föddes?! Stod frukosten på borde, underbart:) jag fick äta medan gurra godast med vilma. Under dagen var Nettan Vilmas stora favorit och hon sov tryggt i hennes famn. Inte nog med att jag blev bortskämd fick jag nya superfina shorts. Tack igen När det var dags för hemfärd fick jag även med mig emmelins babysitter, så nu behöver jag inte köpa någon. Den fick vilma låna till hon kan sitta och förmodligen tycker den är lika tråkig som emmelin tyckte.. Tack jessan med familjni är guld!



Kommentarer
Cissi

Gud vilken liten smulis ni fått <3 Kram

2012-07-25 @ 13:19:44
Maja

Det är väldigt mysigt med smulisar<3 vi får ses i höst:) kram

2012-07-26 @ 04:45:07
Maja

Det är väldigt mysigt med smulisar<3 vi får ses i höst:) kram

2012-07-26 @ 04:45:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0