Mormor och Morfar

När det var dags att åka från vätö blev det lite stress... Mamma och pappa ringde innan vilma hade ätit och sa att de hade 10 mil kvar till viken?! Då hade jag en amning kvar och ca 20 mil... Inte så bra timing... Det bidde lite stress på slutet, är ju inte direkt van att resa med prinsessa. Allt tar lite längre tid och det måste vara fulltankat med mat innan man kan åka. Resan gick bra förutom att jag höll på att köra på några kor som rymt och en älg som irrat ut sig på E4:an men som tur är hade jag koll på både väg och vilma när djuren traskade ut mitt i vägen... Väl hemma blev jag och prinsessan mött av massor med mys och paketsessan fick bland annat en väldigt söt baddräkt till det blir dags med babysim Nu är det nattkrubb som gäller... Nöjd prinsessa i knät och en väldigt trött mamma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0