Mormor och morfar mys hela dagen

Idag började sessan med att somna om till kl 10 vilket var underbart. Det blev sen frukost för mig, men ett antal kakor och banan vid 07.30 amningen gjorde att jag överlevde:) Mamma lagade lunch, väldigt skönt att slippa måste jag erkänna. När vi ätit tig vi en promenad i stora viken och efter middagen tog vi en sväng med bilen och kollade runt lite. Vi hann även med att bada sessan och hon bara njöt. Hon älskar verkligen att bada Nu har jag precis pratat med min älskling. Han verkar ha det bra och det gör mig glad. Jag och vilmisen saknar honom massor Nu är det mys i soffan som gäller...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0