Morgonmys

Sitter å myser lite på morgonkvisten<historia hjärtat liggerbredvid i soffan och sussar sött<3 gårdagenkvar en riktig slappardag. Vi bara mös! Bjöd hit grannarna på fika trav. Hästarna sprang dock inte som vi hoppats på, så ingamiljoner;)
 
Det blev sushi till kvällsmat för mig. Första gången sedan jag fick reda på att jag vargravid och det var hemskt gott. Men 10 bitar var på tok för lite för en ammande tjej så det fick bli mackor och glass till efterrätt:) men sjukt gott var detiallafall, men nästa gång får sushin bli ett mellanmål;)
 
Kvällen tillbringades lite halvsovande till en film:) måste erkänna att jag är lite tröttare på kvällarna nu än vad jag brukar vara, men konstigt vore ju annat när jag är uppe ett par timmar pernatt och myser<3 nu är det snart godast här igen:) ögonen börjar gå i kors...
I morgon eller rättare sagt lite senare idag är vi bjudna på brunch ute i oppala:)längtar!!!!!!!
Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0