blandade bilder på vår prinsessa<3

Våran lilla prinsessa är fantastisk och vi är så glada att hon finns i våra liv. Enligt barnmorskan är hon en väldigt pigg  och alert tjej som är med otroligt mycket för att vara så liten. Tiden går så fort och i morgon är hon redan två veckor... Kan knappt fatta att hon redan har kommit till världen och vi lär oss tyda nya tecken hon henne varje dag.
 
Idag har vi varit på lite utflykter:) Vi började med att åka till Högbo och gå en promenad runt sjön som avslutades med lunch på golfresturangen. Jättebra mat och bra service, det gillar vi!
 
Sen fick det bli en tur till Gävle för att hämta en telefon vi lämnat in på lagning som skulle vara klar i slutet av veckan  och så vitt jag vet blir det inte mer slut på den här arbetsveckan än idag, men klar var den iallafall inte. och istället för att åka hem tog vi en sväng till Micke och Sofie för lite fika och mys. 
 
Nu väntar jag på att mitt lilla hjärta ska vakna och vilja ha lite mat och på mitt stora hjärta som är och tränar. Ikväll blir det tacos mys här hemma och det ska bli intressant och se om Vilmas mage tycker om det lika mycket som min mage gör... det återstår och se helt enkelt. Sen måste jag även passa på att säga att Vimas förhoppningsvis första kompis föddes igår:) och då menar jag närboende kompis(Emmelin bor ju lite längre bort) men det hindrar inte mammorna från att vara kompisar så vi hoppas även där att prinsessorna blir lika goda vänner<3 Så stort grattis till Mikko och Helena till deras fina lilla Ella<3 Vilma vill hemskt gärna träffa henne snartast:)
 
Nu ska jag mysa ner i soffan och bara njuta av lugnet....


Kommentarer
Jessica

Gulle dig! Vi längtar till på söndag! :-)

2012-07-13 @ 22:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0