Tröttmössa

Igår var en annorlunda dag! Jag åkte in till skolan innan klockan slagit åtta själv, utan Vilma och det kändes väldigt märkligt. Tenta stod på schemat, en tenta som jag tror hade varit ganska lätt om jag öppnat någon av de tre böckerna den omfattade innan.. Men så var ju inte fallet så jag tyckte den var lite knepig. Vid tre tiden gav iallafall både kropp, hjärna och tuttar upp. Jag ville bara hem till min lilla familj..

När jag kom hem hade hjärtat tvättat och börjat med maten. Vår nya tvättmaskin var på plats och den blev bättre än förväntat.

Vid klockan 17.15 gick jag till Hanna som gjorde slingor på mig och för att hinna med så mycket som möjligt kom hjärtat och klippte sig nedan mina slingor skulle värmas:) en effektiv dag med andra ord.

På kvällen var det dags för plugg till redovisningen idag:( jag kan inte direkt påstå att jag å hjärtat kommer tröttna på varandra för vi hinner ju inte ses:((

Nu är det frukost time iallafall för ännu en dag med plugg, men efter klockan 12 är iallafall en redovisning klar... Tjo ho!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0