Test

Igår kväll när jag gick och la mig förberedde jag tvätt Aki en och ställde in att den skulle stats klockan 8 och det gjorde den så när klockan var 9.20 var det bra för mig att hänga tvätten:) lovely..(det jag saknar på den knappen för automatisk upphängning) men det kanske vi kan fixa i ett annat liv;)

Efter tvättupphängningen gick jag å Vilma ut en stund så hon fick sova för sömn var det dåligt med i natt:(

Vilmisen har även fått smaka majs och potatis puré till lunch! Hon skrek rätt ut och började grina så mitt mammahjärta sa nej till att försöka igen... Nytt försök senare istället.

Nu har sötnöten duschat och vi väntar på att Sofie ska komma förbi:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0