Tack

Vilken dag! Kallt som bara den och vi har hunnit med massor av saker. Fika på kanslit, plugg hos josse med Elin och evve, kikat på jullan och sävas nya lägenhet och medan vi kikade på renovering passade jag på att bjuda över dom till oss på fika. Julias snälla svärfar tog med slagborren och satte upp vår nya klocka:)) tänk att alla är så snälla... Tack tack tack....

På kvällskvisten donken leverans till mig å Maria:) tror deras bebis oxå kommer bli ett matvrak;) å crille vet vad Maria och bebben vill ha:)

Nu är det natti natti här för i morgon klockan nio är det åter igen dags för sprutor på lillhjärtat... Det sr redan nu i mitt mammahjärta när jag tänker på att hon ska få ont:(

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0