Nyårsaftonsdagen...

För mig hör det till att vara ute och få frisk luft på nyårsafton. Fjällen, utförsåkning och varmchoklad har varit en favorit men På senare år har skridskor stått på schemat och det har gått minst lika bra:)) i år hade vi inte gjort några planer, men lika bra blev det iallafall :) vi eller rättare sagt jag bjöd in oss eller ut oss på grill hos familjen Forslund. Tjejerna plus hundar och barn grillade medan grabbarna försökte sig på pimpling på Storsjön, behöver kanske inte ens skriva att fiskarna och lika så solen lyste med sin frånvaro, men trevligt och mysigt hade vi det:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0