Lycka

Efter en lång förmiddag i skolan med redovisningar kom jag äntligen hem till min underbara familj. Vilmisen sov och hjärtat stekte pannkakor. På bordet stod en ros från Vilma för att jag är världens bästa mamma<3 den rosen behövde jag idag, känner mig inte som världens bästa mamma, men jag försöker så gott det går...

Ikväll tänker jag iallafall vara helt ledig. Skiter rent ut sagt i att plugga ikväll fast jag borde. Nu tänker jag bara sitta och vänta på att hjärtat kommer hem från träningen. Nämnvärt är att det är hans första träning sen han kom hem. Tiden har helt enkelt inte räckt till...

Ikväll blir det massor av mys och gotta för det är vi värda:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0