Förmiddagspromenad

Nu har vi förenat nytta med nöje i form av en promenad till butiken hemma där vi köpte ny tvättmaskin:)) jippi! De kommer och hämtar det gamla i morgon och installerar den nya.

Vi gick även förbi Hanna och bokade helrenovering av mitt hår och klippning av hjärtat som nu mer ser ut som svampbob;)

Igår köpte vi en handvärmare till vagnen och den var verkligen underbar att ha händerna i!!! Varför har vi inte köpt en sådan tidigare är frågan?! Men nu har vi en så nu gör det inget om det är så här kallt och snöigt fram till våren:) för det finns ju inget dåligt väder utan bara dåliga kläder:)



Kommentarer
Jessica

Du har inte köpt en sån tidigare för att du inte visste att jag hade en 
puss

2012-12-12 @ 23:44:49
Maja

Jo jessan visste ju redan från förra vintern att du hade en:)) men det är du som får mig att inse vad jag behöver:))och för att allt du har är snyggt å bra:) tur att du inte bor närmare;) skulle vara så tråkigt annars om jag inte kunnat härma dig:)) pööss

2012-12-13 @ 10:44:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0