1 natt kvar...

Efter lunch idag åkte jag, Vilma och Maria till Valbo för att göra klart de sista klapparna! Skönt å ha det gjort, men vi va inte direkt själva där...

När vi kom hem bjöd jag på Lasagne och kladdkaka. Julia kom oxå förbi en snabbis mellan jobb och packning:)

Jag fick iallafall en av de bästa presenter jag fått på länge... Två jättefina kort på Vilma. Tro det eller ej, men det är de första korten vi har framkallade på henne och jag skäms över att skriva det men bag hat inte haft tid... Det tar inte lång tid, jag vet men det tar tid och jag har prioriterat annat och det är väl det jag skäms mest över...

Vi avslutade iallafall dagen med bandy. Saik - Motala där saik vann med 12-6 tror jag... Lite dåligt fokus på matchen...

Och nu är det dags för Vilma att sova och för mig att griljera skinkan för i morgon kommer världens bästa pappa och älskling hem



Kommentarer
Angelica

Goa unge!! Vill mysa snart :)

2012-12-22 @ 08:34:01
URL: http://Florys.blogg.se
Maja

Klart vi ska mysa! Efter nyår då blir det mys tucker jag. Pöss

2012-12-22 @ 09:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0