Helgerna just nu går i aktiviteternas tecken:)

Och jag älskar det:) förra helgen var det bandy, hockey, stughäng och slalom som stod på schemat:)

(null)
Läsåret första vabb... Ludde var inte sig själv så jag fick hämta honom på fsk. Här hemma är han som vanligt men med en lite högre Temp än vanligt.... så vi blir hemma till han är 100 igen💙
(null)

(null)

(null)

(null)
Som vanligt under VM kommer snön... vilket betyder VM i skottning för mig:)
(null)

(null)
Elefantöron skott på g🌱
(null)
Jag och kidsen var i kungsberget en sväng i söndags. Vi åkte bara de röda backarna och kidsen älskade det:)
(null)

(null)
Hallgolvet ser oftast ut så här på helgerna... golvvärme=torkställe
(null)
Luddes påhitt...
(null)
En lördag med korvgrillning och kompishäng i stugan:)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bandyskolan:)
(null)

(null)
Kungsgårdens plogbilar😆
(null)
Min arbetsplats 😍
(null)
Vilma var målvakt på träningen! Nästa lördag ska hon spela sin första match med tjejlaget men då som utespelare:)
(null)

(null)

(null)
Hennes hår växer😍 dags att boka klipptid:)
(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0