Kämpa våren!!!!

(null)
Förmodligen har grabbarna spelat säsongens sista och blötaste match:) 
(null)
I lördags var jag ich D på date! Trerätters utan kids! Barnen va hos Familjen Laschka/Edlund och åt, pärlande, läste böcker mm och saknade inte oss ett dugg:)
(null)
Söndagsmiddag i Uppsala hos farmor och farfar med kusinerna:) en helt underbar dag!!!!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Väl tillbaka i Sandviken blev det en promenad med Maria Qvist:) 
(null)
Vilma sover som en stock nu förtiden och kommer ner när hon känner att hon sovit klart. Idag hann jag till och med börja jobba innan hon vaknade...
(null)
Efter jobbet tog vi vårt veckobad. Ludde simmade flera meter utan puffar... dock under vattnet men det är ju helt klart en god början.
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0