En helg utan pappan i familjen...

Då pappan spelade landskamper fick vi mysa själva...

På torsdagen var Vilma med Ella i badhuset medan jag och Ludde fixade lite hemma.

I fredags blev det först bandyträning för både Vilma och Ludde för att sen ha tacosmys ich övernattning hos Maria, casper och Alfons:)

I lördags körde hela gänget bandyskola, pannkakslunch och sist men inte minst utflykt till Rättvik för att kolla på Sverige-Ryssland:) en match Sverige vann:)

(null)

(null)
Vi har även hunnit med hockeyträning i helgen:)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I Rättvik serveras korvarna på silverfat:)
(null)
Dessa två🙈
(null)

(null)

(null)

(null)
Ludde la fram en tröja till mig oxå... men nej den fick stanna hemma....
(null)
Å sen avslutade vi helgen med pepparkaksbak:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0