Redan onsdag...

Halva veckan har gått och idag börjar gymnastiken för Vilma igen och i morgon börjar Luddes. Ska försöka få båda i samma grupp istället då jag känner att det blir mycket med aktivitet både torsdag och fredag men vi får se... förstår såklart om det inte är möjligt! 


Igår hade vi föräldramöte på jobbet och barnen fick vara hos Helena och Mikko då D tränade. 

Idag är det match, Saik-Västerås men redan nu har jag beslutat att vi stannar hemma. Det är inte värt att barnen ska vara trötta i morgon. Den tröttheten förbi spara till när säsongen börjar. Lika gäller Vetlanda i helgen. Jag orkar inte åka 100mil tur ich returer för två halvdagar och en heldag... hela min kropp säger att det är bättre att vara hemma och bara njuta av att det är helg:) många bravuxenbeslut av mig den här veckan. 

Hemma är det kaos!!! Dränering pågår, förhoppningsvis blir det bra när det blir klart:) och hag kommer äntligen få en tvättstuga som jag vill vara i:)


Skönt att den här sidan av huset slipper hamna under grävskopan...
Hösten är på intåg...
Vindruvorna börjar bli mogna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0