Helgerna går för snabbt!!!!

Söndag igen, godisskålar är full och soffan ropar på oss...


I fredags hade vi familjen aarni/Nordin hör på middag. Flygande Jakob stod på menyn. 

Igår va vi på nya leklandet i Valbo med Charlotta, Ture, Maria och Fredrika på förmiddagen innan det var dags för match mellan Saik och Hammarby. En match som Saik vann. Efter matchen var vi bortbjudna på tacos hos familjen Edlund/Laschka, väldigt gott och trevligt för både stora och små.

Idag var tanken picknick, stughäng och båttur men blev badhuset och massor av utelek i trädgården. Familjen Bäck/Nirs kom förbi på en eftermiddagsfika. Det blev lek och fika ute trots att vädret va lite sådär men ändå skönt på något vis. Kidsen spelade fotboll, bandy, lekte, åt vindruvor mm och va för det mesta sams:) 

På badhuset lyckades Vilma klättra längst upp på klätterväggen... ungen är galen... vill knappt erkänna det men jag har aldrig klarat det... men nu lör jag ju börja träna...


Många halvrunda baner hemma resulterade i en banankaka:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0