En härlig helg!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fråga mig inte vad Vilma gör... 
(null)

Min mor och bror har varit på besök i helgen. Så i fredags fick kidsen vara hemma från fsk och bara mysa istället. När jag kom hem blev det badhuset där även Mikko, Ella, Maria och kidsen mötte upp oss. Samtliga såg ut som russin när vi badat längre än vanligt...

Lördagen började vi med bandyskolan.... barnen älskar verkligen att vara på arenan!
Efter lunch kom Daniels mamma och pappa på fika som sen avslutades med match på arena där Vetlanda stod för motståndet:)

Raka vägen från match till 30prsfest! Å vilken fest det blev! Helt klart den bästa på mycket mycket länge!!!  Mamma passade kidsen, då vi njöt till fullo:)

Idag har vi grejat lite i trädgården och fikat hos Sofie... å nu står en ny vecka framför oss...

Tack mamma å lillebror för denna gång!!! (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Med morbror på stan istället för på förskolan:)
(null)

(null)
Årets första skinka...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0