Två dagar kvar...

SM-finalen närmar sig med stormsteg!!


Jag håller tummar och tår att Bollnäs vinner sitt efterlängtade guld och att D får ett guld som försenad 30års present! För igår fyllde mannan i mitt liv hela 30år! 


Daniel fick blomsterbud av sin mor och far! En helt fantastisk bukett!
Vilma har för första gången följt med en kompis hem från fsk... vår lilla prinsessa börjar bli stor...
Ludvig och de andra barnen på månen har fått göra fotavtryck och målat Bibbi av resultatet:)
Jag har köpt ett nytt armband som även fungerar som stegräknare!!!! Å jag är supernöjd!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0