Skolavslutning!!!!

Började dagen med 4,5 timmars nonstop pluggning! Och svaret är JA! Jag har äntligen tagit tag i min sista uppgift de senaste veckorna och idag skickade jag in 7sidor ordbajs om matematik... nu är det bara hålla tummarna att det är godkänt så jag kan ansöka om lärarleg!


På eftermiddagen vankades det avslutning för alla mina härliga elever och mitt första hela läsår som lärare är snart slut! 

Det girades med mat hos familjen aarni/Nordin;)

Nu vankas det gräsklippning och häckklippning för snart åker vi!!!! Som jag längtar! Två dagar kvar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0