Tacos två dagar i rad...

Och badhuset två dagar i rad. Kylan, snön det vill säga vintern har kommit till Sandviken. Utelekar har det blivit ont om då termometern varit nere vid dryga minus 20... då har det varit skönt att busa av sig i badhuset. Ena dagen var jag där med bara Ludde tillsammans med Johanna och loui och igår var jag och barnen där med Mikko och Ella.

Igår åt vi tacos här med familjen aarni/Nordin och Matilda å Lou och idag kom Sofie hit ich hon ville äta tacos... å va gör man inte för en vän;)

Idag vågade vi oss även ut en sväng till stugan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0