God morgon:)

Jag och Ludde ligger i soffan och myser medan D å Vilma sover vidare uppe...


I går fick Vilma en ny säng i hopp om att hon ska sova i den. Hon har fått välja Isetoft sätt helt själv och sagt att hon vill ha en sådan som kusin Elias har. Så en sån har hon fått. Första natten sov hon till 01.20 i den och i natt till någon gång runt fyra innan hon kom intassandes... så det går framåt....

I onsdags började vilmas gympa igen och medan jag va där med Vilma åkte D till frisören med D... den morgonen hade de även besökt doktorn då Ludde stoppat in vilmas klisterörhänge i örat.. besöket hos doktorn gick bra, men hoppas han lärt sig en läxa!

Efter jobb och plugg kom Johanna och Julia med barnen en stund innan jag och barnen åkte till Bollnäs för match.

Bollnäs gjorde en riktigt bra match och vann med 2-0 mot Västerås.

Nu inväntar vi att övriga familjen kommer ner. Då blir det plugg för mig tills jag blir helt klar med uppgiften som ska vara inlämnad på måndag kl 10.... galet skönt ska det bli när det här är över! Tisdag opponering och på fredag ska det vara inlämnat igen... heja mig!


Skriv inläggstext 

Finaste tulpanerna från Linda och johan för att jag tog med deras dotter till matchen igår💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0