Njuter av sensommaren...

Åter en dag på jobbet då jag varit ute hela dagen. Möte fick avsluta dagen och lite fix inför trekampen som hålls på bj arena i morgon.

Efter jobbet åkte jag å barnen till kyrkogården och hälsade på Philip💙Vilma pratar ofta om honom och ville ge honom en pärlplatta...hon har ett hjärta av guld. Ludde gav honom ett halsband han gjort fsk...


Middag åt vi ute stugan. Vi hann även rita lite innan vi åkte hem...












Nu längtar jag efter min andra hälft som kommer hem senare ikväll... Den här lappen får värma mitt hjärta tills dess...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0