Lördagshäng...

Idag passade jag på att ta sovmorgon till nio, så skönt och välbehövligt! På förmiddagen fixade vi hemma och lekte i trädgården även det var välbehövligt på alla sätt och vis. Efter lunch åkte vi ut till stugan hela familjen. Vi började med en promenad till bångs, inte varje dag hela familjen B/B är på promenad nu för tiden...


Blåsigare än vi trott så det blev en kortis i stugan men mysigt iallafall...


Till middag blev det hemmagjord pizza gjord av Vilma och Ludde. Väldigt smaskig tyckte alla utom Ludde som vägrade smaka! 

När middagen var uppäten kom grannarna förbi med sin lilla dotter. En väldigt trevlig kväll som precis tagit slut. Nu är jag uppe på övertid...godnatt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0