Familjesöndag:)

Jag började dagen med en välförtjänt sovmorgon. Fram till lunch var vi bara hemma och strosade. Efter lunch åkte vi till badhuset. Ludde flyter nu runt i virvelvinden utan problem så där tillbringar vi några varv...

Vi har gått på cykelpromenad i det fina vädret och tog då en avstickare för att plocka lite blåbär.  

Ludde somnade nu ovaggad och jag håller tummar och tår att han soverbra inatt nu när han inte sovit i dag på dagen...















Nu väntar soffmys och glass... För i morgon åker D iväg över natten igen... Undra hur livet vore utan bandyn? Ganska tråkigt förmodligen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0