Höstlov/vinterlov...

Snön verkar vara här för att stanna innan ens alla fina höstlöv har fallit... Jag är inte helt nöjd med det men barnen älskar det och har varit ute i stort sätt hela dagarna:)

















Det märkligaste av allt är nog att det knappt är en snöflinga i stugan 6km bort...


I torsdags va vi på stan och kollade på lite halloweenfirande...





Igår blev vi bjudna på lunch hos grannarna, väldigt trevligt och gott. Perfekt uppladdning för match i Bollnäs :) och Vilma och Ludde älskar lilla Lou....


Vi lämnade Sandviken med strålande sol och typ inte ett moln på himlen...


Och möttes av...


Men först åt jag och barnen tacos hos Sandra och barnen. Frida med barn va oxå där. En väldigt lugn middag med tanke på 6 barn under 6år:)




Bilder tagna av Ulf...




Hemfärden gick ok vi såg hela tre bilar på hela vägen hem...




Idag väntar ridlekis och Vilma är supertaggad:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0