Vilma 4år<3

Nöjd kille som plockat sina flesta jordgubbar i landet för säsongen...



En förmiddag i Stadsparken...




Gårdagen bjöd på en grym tjejkväll. Först plockmat hos Anna som avslutades med strandbaden och livemusik...




Jag passade på att vattna lite på vägen hem...
Jag fullkomligt älskar läget på vår stuga!!!




Idag startade vi dagen med frukost på sängen, sång och presenter...



Efter present öppningen åkte jag iväg och skrev papper för ett nytt jobb!! Så nu är det klart! Sjukt skönt att ha det överstökat!

Tårta åt vi i stugan...




En båttur för vilmas skull, båda barnen blev överlyckliga när vi mötte båten Emma...

En nöjd kille...


På kvällskvisten kom familjen Aarni/Nordin hit på middag och bus! Kidsen hade galet kul och vi alla fyra föräldrar älskar att se våra barn ha så kul! 

Nu sover barnen sött, jag är proppmätt efter middag och dessert! Tackar livet för en underbar dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0