Vilka underbara dagar!!

Nationaldagen firade vi i skutskär med inflyttnings lunch och fika hos Charlotta och Ture. Vi passade även på att fira varandras födelsedagar. En väldigt trevlig dag helt enkel som bara susade förbi i finvädret...


Vindruvorna är på g igen... Håller tummar och tår att det inte blir lika mycket som förra året...


Gårdagen bjöd på underbart väder..

Ludde har börjat förstå sig på hur balanscykeln fungerar...





Ganska nyfikna barn...


På eftermiddagen åkte vi till stugan för bad och mys...












Kvällen avslutades på kanalkiosken med mallan, väldigt trevligt och väldigt gott!



Jag avrundar med en fin bukett blommor som jag fick av familjen Grunning när jag fyllde år, den är lika fin dag som då🌸




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0