Då va man 35:)

En intensiv vecka börjar ta slut....

I tisdags hölls opponeringen på uppsatsen. Lite ändringar i språket ska ändras sen är den klar. På onsdag ska den vara inskickad igen och då hoppas jag den blir godkänd.

Vädret har varit fantastiskt och vi har tillbringat många eftermiddagar i stugan...










I torsdags var det sommarfest på förskolan. Barnen var siperduktiga och man märkte att pedagogerna lagt ner mycket tid med barnen.







I fredags var vi och firade Mikko som fyllde 35 i tisdags:) och sen var det bak till läggdags... Bullar, tårtor, kakor och kladdkaka bakades...





Och i går var det fullfart från morgon till kväll... Vi grundade med fika på eftermiddagen och sen blev det grillat. En väldigt trevlig och lyckad dag och kväll:)








Att vara 35 känns ganska bra:) är nöjd med vad livet hittills bjudit på och känner mig inte en dag över 30😅🙈


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0