Söndagströtta...

Gårdagen tillbringade vi hemma i huset då vi var bortbjudna på kvällen:) men jag började som vanligt dagen med en promenad...








en supermysig eftermiddag/kväll med både stora och små. Totalt var vi 19personer... Barnen stortrivdes och när dom stortrivs gör föräldrarna det oxå:)





På morgonen testade jag nya kaffebryggaren och den fick godkänt men jag saknade stugan lite...


Jag och Ludde bröt inga rutiner utan tog även en promenad på hemmaplan... Många steg blir det... Stegen här inkluderar även gräsklippningen...


Vi åt lunch i stugan, min kusin och hennes barn och barnbarn kom och hälsade på (väldigt trevligt). Mitt kusinbarn har gjort som mig, lämnat Göteborg för Gävle och kärleken... 














I trädgården börjar vindruvorna bli blå...





Nu blir det nog mys i soffan och en film... Vi har ju inte kollat på tv på snart två veckor...och det måste vara något form av rekord...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0