Älskar semester!!!

Började dagen med en promenad till trebo med min lille prins... Trots tidiga mornar är jag piggare än på länge...känner mig mer tillfreds, nytt jobb, uppsatsen klar och ingen stress...det sista av frukosten åts idag på bryggan! Det kallar jag livskvalité på hög nivå...



Morgonbad på hedåsen börjar bli en rutin för oss...


Efter lunch tog vi en sväng med båten... Målet var strandbaden men vi hamnade istället hos Vincent och basse...









På eftermiddagen tittade Ella och Mikko förbi för bad...


Och sen fylldes det på med familjen Qvist:) vi grillade hamburgare, drack bubbel och bara njöt av en fantastisk dag tillsammans med bra sällskap :) när maten var uppäten kom Joel och Isabelle förbi på vattenskoter:)  







Nu tackar jag för ännu en underbar dag... Godnatt och sov gott...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0