Andra advent...

Idag är det redan andra advent! D ska träna på förmiddagen och jag tänkte ta kidsen till badhuset med Mikko och Ella.

Veckan har som vanligt sprungit iväg. Så här kommer en liten bildbomb!

När pappa D va nere i värnersborg bakade jag och kidsen pepparkakor:)
Vilma och Ludde älskar mindre barn. De blir alltid lika glada när Lou å hennes fina mamma kommer över och bara hänger med oss.
Igår va vi på hockey för första gången hela familjen och det gick faktiskt bra. Vi satt på våra platser näst intill hela matchen då pauserna oxå innehöll något som intresserade barnen. Det va tydligen fler än vi som tänkt denna tanke så det fanns tyvärr inga bra biljetter kvar men det gjorde itu tydligen inget:)
Vilma älskade tigern så det kommer nog bli mer hockey för oss framöver:)
Igår passade vi även på att åks lite skridskor i det fina vädret! Vilma har knäckt koden medan Ludde forfarande vill att pappa D ska åka rally med honom. Men igår kunde han iallafall stå och passa bollen utan att bli vansinnig:)
I torsdags blev jag bjuden till Matilda (grannen) på vin å plockmat. Väldigt trevligt ich gott. Tyvärr ska dom flytta ifrån oss då de köpt nytt hus. Kul för dom men tråkigt för oss. Som tur är flyttar dom bara några kvarter bort så vi kommer fortfande kunna ses även om det inte kommer bli lika ofta..

Nu inväntar jag och Ludde att sömntutorna där uppe ska vakna:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0