5 dagar till julafton!

Barnen och D har varit lite hängiga, ingen feber men väldigt förkylda så vi har mestadels vilat inhelgen. I lördags hämtade vi vår nya pärla. Den va inslagen som i ett paket sa Vilma. Jag är supernöjd med valet av bil. Kärlek vid första ögonkast kan man säga:)

Igår åkte vi till Uppsala. Sofie följde med:) vi passade på att åka in till stan och shoppa julklappar med D å barnen stannade hos farmor och farfar.

Idag var det jobb igen... dagen gick hur snabbt som helst!
I morgon är det en ny dag och jag hoppas att den bjuder på mer tid till plugg! Jag borde sätta mig och plugga nu, men jag orkar inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0