En mysig dag..

Jag började dagen med sovmorgon, välbehövligt och skönt. Vaknade, fixade pannkakor och åkte till högbo där vi åt, kollade på djur och allt annat man kan göra där... 
















Efter högbo kom Helena och Ella en sväng... Medan barnen lekte fikade vi vuxna... Ludde ropa hjälp och vi möttes av denna syn...sötnöten ville ha hjälp att ta upp vagnen till Vilma...han orkade inte mer...


När D åkte och tränade passade jag och kidsen på att ta en cykeltur till Stadsparken... 





Vi avslutade med mys i soffan innan det var dags för nattning. 
Nu väntar jag på att mitt stora hjärta ska komma hem❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0