Å där hade en vecka till gått...

Nu är våren här, det är ljust när man vaknar, trots att kl inte är mycket över fem och det är ljust längre på kvällarna... Den här veckan har plugget stått lite still... Enkäter har samlats in och jag har träffat min handledare för samtal hur jag ska fortsätta. Hon är nu inne på att hon vill använda min uppsats som student litteratur... Hon måste vara galen... Eller rättare sagt hon har inte sett slutresultatet än🙈





Igår va vi på trav med barnen. Dom älskade det och ville inte gå hem, Vilma sa -bara ett lopp till mamma å pappa vill se en vinnare till! Då vinnaren kom stod dom å klappa händerna och sa heja heja... 







I dag tog jag en skön promenad efter frukost och kom hem lagom tills vi skulle på ridlekis. Idag var det dags för alla barnen att få rida ut i skogen och eftersom det var sista gången avslutades det hela med fika:)













Efter lunch och sovning för Ludde var det dags för kalas hos Lotta som fyller 4år🎈





Alla fick rita en fisk till fiskedammen...






Å nu är mamman och pappan helt slut så det blir mys i soffan för hela slanten😴



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0