Vecka 4...

Vart tar tiden vägen?! Då var det måndag igen och jag har ytterligare 4 lektioner och ATP på jobbet. 

Väl hemma fick jag äntligen duscha stående. Vårt nya badrum är inte stort och Allt är inte riktigt klart än men den fyller  funktion nu och det är underbart!!!! 

Igår var vi i Edsbyn och kollade på bandy. Bollnäs vann och vi fick med oss en glad pappa hem. 

Vilma var supernöjd över att få ta på sug höstkläder...





När vi kom hem unnade vi oss pizza och godis framför årets första brasa. 


Nu blir det mys i soffan framför idol💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0