Sena dagar...

Måndagen och tisdagen är nu gjorda och det betyder att möten och sena dagar på jobb och förskola är avklarade. Väldigt skönt tycker både jag och barnen(hoppas jag).





Ludde var uppe innan tuppen idag oxå... Vilma däremot tog riktig sovmorgon. Jag fick ett sms av D strax efter 8 att han hade känt sig tvungen att gå upp och väcka henne... Och då hade  Hade hon sovit sen 19.15 så det finns hopp om att L oxå kommer att gilla att sova.


Vi kom hem från förskolan strax innan 17 och det märktes tydligt att kidsen var hungriga. De vräkte isig spagetti och köttfärsås som om de aldrig sett mat förut... Frågade då Vilma vad de ätit till lunch varpå hon på pekade på maten. Just ja... Dom åt spagetti och köttfärsås även till lunch. För att inte vilja prata är hon grym på att göra sig förstådd.

Efter middagen kom grannbarnen och knackade på å frågade om Dom fick komma in och leka. 




Kvällen avslutades med varmamackor och te med mallan. Väldigt mysigt med lite tjejsnack när barnen somnat💗





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0