Onsdagar=familjemys

Dagens arbetsdag flöt på som den skulle och det känns nästan konstigt att det snart redan är helg igen. Det måste betyda att jag har ett roligt arbete.

Höstvädret var på vår sida idag. 16grader varmt och nästan vindstilla. Perfekt väder för stughäng, familjemys och korvgrillning. Idag grillade vi även banan med choklad i, smaskens tyckte alla utom Ludde:)














Nu väntar en lugn kväll i soffan. håller tummarna på att Ludde sover lika bra i natt som igår natt. Höll nästa på att glömma skriva det men kors i taket!!! Ludde sov tills kl fem i sin säng, drack välling och somnade om med mig. Min väckarklocka ringde kvart i sju och då snarkade han sött bredvid mig i ungefär fem minuter till. Tror inte det hänt sen han va spädis✊💙


Kommentarer
Anonym

Vilket paradis ni verkar hittat👌

Svar: Tack💗
Maja

2015-09-17 @ 19:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0