Ludvig Vincent Nils

Igår var det dags att döpa vår prins. Bättre sent än aldrig;) jag måste erkänna att jag var väldigt nervös innan och såg framför mig att han skulle riva kyrkan men han skötte sig exemplariskt. Dansade till psalmerna och aploderade vid varje vers slut. När han skulle få vatten på huvudet bara log han. 


Påvägen till kyrkan...








Efter...








Stackars Ludde undrar varför han får vindruvor när det fanns gofika...

Vi hade en jättemysig eftermiddag med nära och kära.

Kvällen avslutades med middag på charleys och ett besök på allstar. Det tackar jag min lära mor för. Utan barnvakt hade det inte varit möjligt💗


Kommentarer
Jessica

Åh va fina ni e❤️

Svar: Tack❤️
Maja

2015-09-28 @ 14:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0