Familjedag

Onsdagarna brukar vara heliga i vår familj och oftast gör vi något tillsammans. Igår bröt vi detta lite men bara lite. 

När jag kom hem från jobbet åkte vi till bj-arena och tränade. Vilma har i stor sätt tjatat varje dag sen stålis-loppet att hon vill dit och springa. Så igår passade vi på och som dom sprang och lekte. Vi fick ordagrant muta båda för att kunna åka därifrån.









Å nej hon har inte kissat på sig utan det var bara blött på madrasserna...








Istället för en heldag med familjen passade jag på att åka till Gävle och möta upp Sofie för lite kvalitetstid. Det blev shopping och middag på Kalles. Maten var väldigt god vi hade väldigt trevligt. Hade det varit för jag vetat att det kommer en morgondag hade jag kunnat vara kvar där några timmar till. Tack Sofie 💗


 
Nu ringer snart klockan. Undra när den dagen kommer då väckarklockan faktiskt kommer användas?!?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0