Dop för fina Isabella...

Morgonen startade tidigt som vanligt med vår lille prins och när mina två stora hjärtan vaknade la vi i en växel för att göra oss fina till dop. Något stressade var vi iallafall iväg strax efter nio. 

Lilla Isabella skötte sig exemplariskt på dopet. Prästen välkomnade alla barn att komma fram under själva ceremonin vilket uppskattades av både barn och föräldrar (tror jag). 




Vilma var så stolt över att få bära paketet...




Efter smörgåstårta och fika hängde de flesta barn ute.,.











Vi fick åka innan paketöppningen då D skulle hinna till Edsbyn för match. Idag står dynamo Moskva för motståndet. Vilma plockade därför fram sina tröjor och tyckte att hon å Ludde kunde spela match...








Denna internmatch vann dynamo och risken är nog stor att det blir förlust i den riktiga matchen oxå. Nu står det soffmys och glass på mitt schema. Natti natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0