Busunge....

Dagen startades lite tidigare än vad som är humant(läs som vanligt)zzzzzz...
Tröttare än tröttast gick jag raka vägen till frukosten och kaffebryggaren. Ludde var ovanligt tyst och när det händer då är det bus på g... Rätt hade jag och ut från hallen kommer han springande med en tuschpenna i högsta hugg med världens störta smile... Han började grina så fort han såg min min så jag antar att han förstod att han gjort fel...så i morse var han billig... (Om du ser detta farfar så ber han om ursäkt)

 
Jobbdagen flöt på. Jag introducerade inomhus-orientering och det fick faktiskt ett positivt bemötande. Måndag är den dag då jag slutar senast och det betyder att barnen få gå länge på förskolan. Vi var inte hemma förens strax före 17 och då var det middag som var prio ett. Tur att världens bästa pappa och sambo förberett allt utom att koka pasta. 

Efter middagen blev det mys i soffan och vår sötnöt var plötsligt dyr igen då han attackerade Vilma med pussar💗💙







Hän är även bra på att sova räv....




Å lite lek...


Och världens goaste Vilma får avsluta detta inlägg💗 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0