Äntligen helg😊

Då har jag jobbat ytterligare en vecka. Ludde stortrivs nu mer på förskolan och är inte ens ledsen vid lämning, peppar peppar. Sömnen är fortfarande inte som den ska men det struntar jag fullständigt i bara han mår bra. Han behöver väl helt enkelt inte mer sömn😅💤

Igår var det matchdags igen och den här gången spelade Bollnäs i Sandviken mot Hammarby. Tjejerna som jag vanligtvis åker till när det vankas match kom istället till oss vilket var väldigt trevligt. Det blev helt enkelt fullt hus och pannkaksmiddag här innan matchen.


Matchen vanns av Bollnäs med 4-2. Vilma hejade hela matchen medan Ludde kastade in handduken i paus. Trots att matchen slutade Sent skulle Vilma pront "bada" med pappa och se honom få bubblor i håret så det var bara å vänta till dom var klara och givetvis passade Ludde på att vakna då.... Men båda somnade iallafall på nolltid när vi kom hem så det gjorde ingenting. Ibland måste man få strunta lite i alla rutiner...





Idag började jag dagen med ett härligt kettelbell pass. Helt klart den bästa träningsform jag vet. Tackar Annica för hon introducerat det för mig.

Efter träningen blev det en utflykt till Gävle och leklandet med familjen Grunning. Tror både vuxna och barn hade lika roligt. Rutchkanorna var nysprayade och gick hiskeligt fort:)


Vi hann även med en cykeltur innan det var dags för middag och " lördagsgodis" Vilma har nu för andra lördagen i rad fått en skål med ett tiotal gelebjörnar och Ludde en skål popcorn. Väldigt uppskattat och en väldigt mysig stund blir det. Vi är nog lite sena med detta mys men Vilma har aldrig frågat efter det så därför har vi struntat i att introducera det.

Nu sover iallafall båda trollen å vi tänkte mysa ner oss i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0