Äntligen fredag:)

Det var länge sedan jag hade den där äntligen fredags känslan... Gu så skönt med fredag:) 
Jag har haft en superbra vecka på jobbet. Jag har stått inför en rad prövningar men det mesta har slutat som jag velat. I onsdags när det regnade som mest regnade det även in i idrottshallen som resulterade i improviserade teorilektioner vilket fungerade bra.

För Ludvig går det bättre och bättre. Idag sa fröknarna att han är ett riktigt charmtroll och det är mer likt vår lille prins en den gråtande kille som varit så ledsen att han somnat innan lunch. Så det verkar gå åt rätt håll✊




Vindruvorna börjar bli mogna... Nästa vecka är de nog perfekta.





Idag var familjen Aarni/Nordin här på fika efter jobbet... Tjejerna verkade ha saknat varandra...så det blev en mysig eftermiddag med både inne och utelek.




I morgon vankas det match för D igen och vi ska på utflykt till stallet och träffa Helenas nya häst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0