I morgon är det fredag, igen?!....

Då har en arbetsvecka till nästan gått och jag fattar fortfarande inte vart tiden tar vägen...

Vi har haft kungsgårdslunken vilket var väldigt lyckat...
Vi hade tur med vädret och eleverna stortrivdes.




Jag har oxå varit på badhuset (simskola)
Något som är helt nytt för mig. Utmaningen var att 7av 14 inte pratade svenska... Men de små klarade det galant iallafall.

 I tisdags hade jag tisdagsmys med mallan. Hon hade gjort ett blomsterarrangemang till oss som jag bara älskar...





Igår hade vi familjedag och högbo stod på schemat. Sara och Albin kom dit och förgyllde vår dag.



Idag har utmanade hag ödet och åkte till Ikea med båda kidsen för middag innan vi åkte iväg till Ture på 2årskalas.  Barnen skötte sig galant så det kan jag tänka mig att göra fler ggr.

Att få äran att vara med och fira Ture på son födelsedag var toppen tyckte både Vilma och Ludde. De lektes, öppnades paket och fikades mest hela tiden:)















Barnen sover nu sött efter massor av godnattpussar...





Kommentarer
Caroline

Men gud så söta som kramas o pussas 😊

Svar: Tack💙💗 dom är ganska goa🙏
Maja

2015-10-01 @ 20:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0