Sova eller träna?!

Att inte hinna tränar är en prioreringsfråga. Idag kan jag välja att träna kl 9 eller gå och lägga mig och sova när Vilma och D vaknar. Efter tre ensamma nätter är jag värd lite sömn men det skulle vara skönt att träna. D kom hem 03.50 inatt efter en mindre bra insats nere i Trollhättan så han borde få sova en liten stund han oxå... Inte lätt när det är svårt...

 Nu har julen börjat flytta in. Längtar nästan lite till jul nu trots all panik som ordet jul framkallar med alla uppgifter i skolan som ska vara inlämnade.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0