Måndag igen...

I fredags åkte vi till Bollnäs för bandy och playdate. Sandra bjöd på supergod tacospaj innan matchen så alla barn och vuxna var mätta å goa. 

Matchen vanns med massor av mål, ovanligt för att vara Bollnäs  och kul match att se.







På lördagen var vi storvik på ridklubben som hade öppet hus. Vilma red helt själv flera varv. Tror Vilma var lika stolt som jag och D. Vi passade även på att fika där och Vilma blev ansiktsmålad.




Nytt mobilskal är inskaffat ich jag älskar det...


På lördags kväll åkte jag faktiskt själv upp till Bollnäs. Klubben stod för mat och bubbel till oss tjejer som tack för att vi alltid ställer upp. Vi hade väldigt trevligt och jag hoppas på fler sådana trevliga tillställningar.

På söndagen var vi på Ikea och åt lunch annars var vi bara hemma och hade det mysigt.

Och idag har jag bara varit duktig;) först lämnade jag massor av kläder till Charlotta på svenska kyrkan till flyktingbarnen, sen vart det skolan och plugg och sist men inte minst köpte jag nya vinterskor till V innan jag åkte hem och bytte av D med barnen.

Jag och barnen har haft en supermysig eftermiddag och kväll...det har spelats bandy...




Det har pysslats...




Det har dansats...





Och nu ska jag koppla upp mig på nätet och köra någon timme på grupparbete nummer två, är inte ett dugg sugen men är så illa tvungen. Så så kul ska jag ha det ikväll...



Kommentarer
Anonym

❤️

2015-11-23 @ 22:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0