Lill-lördag

Då har snart denna vecka oxå gått... Tiden går för fort... På fredag är det åter dags för en sista jobbdag...igen :) men på fredag borde det verkligen vara sista dagen för på måndag börjar skolan.

Idag var det dags för bandy igen. Bollnäs spelade mot Hammarby. En match som slutade med förlust...men som tur är så är det bara idrott och säsongen är lång. Jag och barnen såg matchen från soffan.

Grann-barnen kom in och lekte lite på kvällskvisten...





Vilma fick vara med och skära korven till dagens middag medan Ludde satt snällt på vilmas plats.


Ludvig är galen i sin klubba och boll å vill mest vara ute hela tiden. I morse när jag gått till jobbet hade han stått vid dörren och grinat samtidigt som han pekade ut på sin klubba som låg på altan...


Jag tog fram vilmas gamla overall för eventuell försäljning...




Nu väntar jag hem mitt stora hjärta. Längtar massor💙💗❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0